Vytváranie firemných stránok a microsite

Potrebujete kvalitnú firemnú stránku, alebo Vám stačí microsite? Viete aké kľúčové slová a výrazy používajú zákazníci pri hľadaní podobných služieb a produktov? Používajte základne postupy pri tvorbe vlastnej firemnej stránke.

Získanie správnej url web stránky – krátka a výstižná url adresa sa ľahko pamätá, číta na telefóne, píše na vizitky a pod. Vyberajte text namiesto čísel a názov url adresy ako kľúčové slovo zatiaľ neuškodilo.

Spracovanie architektúry web stránky – kvalitná a dobre spracovaná architektúra web stránky pomáha návštevníkom pri jednoduchom vyhľadávaní vášho obsahu (služby, tovary a pod. )

Jednoduchá navigácia stránky – vyvarujte sa webových stránok, ktoré majú zdĺhavú navigáciu a veľmi veľa preklikov ( tri a viac) pri návrate na hlavnú stránku a dôležitý obsah.

firemna stranky

Použitie správnych kľúčových slov – je dôležité zistiť, aké kľúčové slová súvisia s vašou web stránkou (služby, tovary a pod.) Získané kľúčové slová musíte zahrnúť a zapracovať do svojich stránok.

Umiestnenie kľúčových slov, nadpisov a popisov – nezabúdajte umiestňovať kľúčové slová na značkách názvu (HTML), môžete používať dlhšie frázy pokiaľ sú relevantne a môžu priniesť návštevnosť z vyhľadávačoch. Popis web stránky píšte presne a stručne a kľúčové slová nevkladajte do popisov len pre umiestnenie vo vyhľadávačoch.

Webové stránky pre mobilné aplikácie – vytvárajte aj mobilné verzie pre organické a mobilné vyhľadávanie. Musíte mať kvalitnú mobilnú a rýchlu verziu na zobrazenie na mobilných zariadeniach.

Načítanie webovej stránky – dlhé načítavanie vašej webovej stránky môže spomaliť indexovanie vo vyhľadávačoch a obmedziť v mobilnom vyhľadávaní.

Webové stránky majú ešte veľa ďalších faktorov na podporu SEO úspechu.  Optimalizované stránky od základov pre prístupnosť vyhľadávačov sú na správnej ceste dosiahnutia návštevnosti a úspechu. Vytváram firemné stránky a microsite od začiatku pre firmy podľa požiadavky.