Meranie a sledovanie úspechu firmy

Vypracovali ste analýzu dopytu kľúčových slov vo vyhľadávačoch? Sledujete návštevnosť  a štatistiky webovej stránky? Nemôžete firemnú, webovú stránku vylepšovať v úspechu a návštevnosti, pokiaľ stránku nemôžete merať kvalitnými nástrojmi.

Nástroje správcu webu Google a Bing – každý vyhľadávač má vlastný nástroj Google Tools a Bing Webmaster.  Nástroje zabezpečujú a vidia vašu stránku, vaše údaje o prepojení, interné odkazy, chyby v prehľadávaní a pod.

Základná webová analýza – najznámejšie nástroje na zabezpečenie cenných údajov, analýzy a sledovanie návštevnosti vašej stránky sú Google Analytics, Woopra, Clicky, Piwik, Crazy Egg, Adobe Analytics, IBM Digital Analytics, Webtrends.

Analyza web stranky

Nástroje na výskum kľúčových slov – na zistenie a plánovanie konkurenčných kľúčových slov na internete môžete použiť Google AdWords,  Trendy Google, SEMRush, SearchMetrics, KeywordDiscovery, Experian Hitwise, WordStream, Soovle, KeywordSpy, Visuwords.

Analýza spätných odkazov – na analýzu vlastných spätných odkazov a vašej konkurencie môžete použiť nástroje Open Site Explorer, Majestic-SEO, Ahrefs, Link Research Tools.

Analýza návštevnosti konkurencie – detailne informácie o návštevnosti vašej konkurencií získate na stránkach Quantcast.com, Comscore.com, Experian.com, alebo nástrojmi SearchMetrics, SEMRush.

Sledovanie sociálnych sieti – na sledovanie výkonnosti sociálnych sieti použite nástroje Buzzstream, Klipfolio a pod.

Najlepší bezplatný nástroj na sledovanie návštevnosti, štatistiky a analýzy firemnej, webovej stránky je Google Analytics.