Prečo niektoré firemné stránky, eshopy nevytvárajú potrebné zisky?

Ak chcete napredovať s firemnou stránkou , eshopom musíte mať vytvorenú dobrú webovú stránku. Šetrenie pri vytváraní webu sa určite neoplatí. Vytvorenie eshopu do 48 hodín, alebo nízko rozpočtové firemné stránky do 300 eur nemajú kvalitu a určite ich nevytvárajú kvalitní odborníci. Lacné a jednoduché vytvorenie firemnej stránky, eshopu môže on-page optimalizáciu webu úplne pokaziť. Potom vynakladáte veľa úsilia a financií na opravy, úpravy, PPC a linkbuildingu. Výsledky sa aj tak neukazujú.  Dobrý web, eshop musí mať kvalitný obsah, navigačnú štruktúru, titulky stránok, prístupnosť a veľa ďalších faktorov ovplyvňujúcich vyhľadávače.  Nezabúdajte na titul a popis v metaznačke. Titul a popis v metaznačke je potrebný pre vyhľadávače a dôležitý z hľadiska návštevnosti prichádzajúcich z vyhľadávačov. Nedodržanie základných pravidiel pri vytváraní webov Vás posúva za konkurenciu a hlboko do zabudnutia vyhľadávačov.